Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2011-10-13

Kategori: Allmänt

Just nu håller ju jag på en hel del med tradera. Jag både köper och säljer. Det är skit kul! Dock går jag aldrig plus... för jag handlar så mycket själv så egentligen kan man säga att jag byter.

Idag sålde jag bl.a tre väskor och en tupperware vara. Totalt fick jag in 240 kronor. Precis just gjorde jag en beställning på Nelly för 660 kronor. Nu måste jag sälja för 400 så jag nästan kan gå plus minus noll.

Har lagt upp en hel del barnsaker på tradera idag. Det är redan några bud och i slutet av veckan planerar jag att rensa min garderob och verkligen massa saker jag inte använder. Har fan köpt tre nya klänningar, tre skor, en blus, och en kofta under en vecka så det måste få plats.

Im a shopaholic!

Och påtal om shopping, på onsdag ska jag på inrednings home party. Ska bli kul och jag ska shoppa som fan!! Haha skoja.

pusskram
Sara
Dessa två klänningar beställde jag idag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: