Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2011-09-08

Kategori: Allmänt

ÅH NEJ!

 

Ni vet att jag skrev att jag kände mig förkyld osv? Nästan lite sjuk..

Idag när vi kom till jobbet hade min kollega sjukskrivit sig – huvudvärk och spysjuka! dvs. magsjuka! Fyfan, alla vart jätte rädda att det är något som går.

 

På eftermiddagen försvinner ännu en kollega – han har också fått spysjukan!

Nu har jag otrolig huvudvärk och svettas. Jag vet inte om jag inbillar mig bara för att jag tror att jag ska bli sjuk? Vad tror ni?

 

Usch.. vill bara hem nu och sova. En sista dag imorgon sen väntar en dryg resa. Efter jobbet ska jag köpa någon lätt mat och lite chips. Lägga mig i sängen och kolla på tv.

Sara

Kommentarer

  • Vasterbottenpaj.se - Recept på västerbottenpaj samt tillbehör säger:

    Något skit som går.. känner har lite ont i halsen. Usch, vill verkligen inte bli sjuk.

    2011-09-09 | 20:17:45
    Bloggadress: http://www.vasterbottenpaj.se/

Kommentera inlägget här: