Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2012-01-31

Kategori: Allmänt

Igår var jag då och tattuerade mig hos Frej på Royal Arch Tattoos. Måste bara säga en sak... FAN VA ONT DE GJORDE!

Kan inte minnas att det gjort såhär ont dem två tidigare gångerna. I 1,5 timme gjorde Frej om alla linjer + la till lite nya. Fyllde i alla blad och "streck" i grönt och blommorna är i lila med lite gult/orange i mitten. Blev hur fint som helst. Känns och ser ut som en helt ny tattuering.

Jag vill visa er en för- och efterbild men vet knappt vart jag har en förbild. Frej tog kort på detta om han laddar upp det så kan jag sno hans!

Annars dyker det iallafall upp en ny bild här på bloggen alldeles strax :-)

NU ska jag fixa mig och om två timmar dra till jobbet. Ikväll väntas fotmassage.

Sara

Kommentarer

  • Elli säger:

    Ska bli så spännande o se :D

    2012-02-01 | 23:02:41

Kommentera inlägget här: